#sklepy www #konwersja
Zadbaj o filtrowanie produktów w Twoim sklepie
Badanie dowodzą, że tylko 30% klientów poszukuje określonych produktów, reszta zwykle przegląda asortyment. Dlatego ważne jest to, by sprzedawca w swoim sklepie www uwzględnił filtrowanie produktów. Dobrze wdrożone filtry pomogą klientom przeszukać tysiące produktów i skupić się na takich, które odpowiadają ich potrzebom. więcej
#agencja interaktywna #strony www
Kiedy wybrać Wordress, kiedy inne rozwiązanie?
CMS - to program do zarządzania treścią strony www, dzięki któremu może umieszczać i modyfikować treści strony internetowej, widoczne później dla odwiedzających. więcej
#sklepy www #konwersja
Konwersja w sklepach www. Jak ją przeliczyć i jakiego spodziewać się dochodu?
Współczynnik konwersji mówi nam o tym, jaki efekt przynoszą działania marketingowe, których się podejmujemy. Dla sklepów internetowych będzie to stosunek ilości odwiedzin do ilość zamówień. więcej