Emocje podczas budowania marki


Emocje podczas budowania marki

Przeglądając identyfikacje obcojęzycznych firm nie zawsze rozumiemy ich treści, ale prawie zawsze rozumiemy emocje, które przekazują. Kształt, kolor, font, przestrzeń, zdjęcia, gabaryty niosą ze sobą różne rodzaje emocji.

więcej

Marketing w projektowaniu - AIDA

Marketing w projektowaniu - AIDA

Jak zaprojektować reklamę, aby kupujący wybrał ten produkt a zrezygnował z innego? To pytanie zaczęto sobie zadawać, gdy na rynku pojawiło się więcej towarów niż wynikałoby to z potrzeb ludzi. Zaczęto obserwować zachowania ludzi w sytuacjach kontaktu z towarem i tak powstał opis reakcji potencjalnego klienta: Attention - Interest - Desire - Action. W skrócie AIDA.

więcej

Trzy cele nowego projektu, które warto przemyśleć


Trzy cele nowego projektu, które warto przemyśleć

Każdy projekt musi mieć cel swojego istnienia. Projekt, przed którym nie postawiono żadnego celu, może w ogóle nie powinien być realizowany. Potrzebne zatem jest zwrócenie uwagi na zasady projektowania i istotę brandingu.

 

więcej

Konsumenci nie potrzebują marek?

Konsumenci nie potrzebują marek?

Tytuł artykułu jest celowo prowokacyjny, zwłaszcza dla ludzi zajmujących się marketingiem. Pomyśl … gdyby istniał sklep bez marek, to konsument znalazłby w nim wszystkie artykuły, których potrzebuje. Prawda?

więcej


"JA" idealne i "JA" rzeczywiste podczas wyboru marek

Ludzie wybierają produkty tych marek, które opowiadają pozytywną historię na ich temat. W przypadku produktów zaspakajający potrzeby wyższego rzędu, konsumenci traktują posiadane przedmioty jako „przedłużenie” samych siebie.

więcej

Above the Fold - zapomniana zasada projektowania?

Above the Fold - zapomniana zasada projektowania?

Kiedyś ludzie czytali gazety. Gazety to duże płachty zadrukowanego papieru. Trzeba je złożyć na pół, żeby dało się je sprawnie dostarczyć do kiosku. Złożona na pół gazeta ma dwie strony. Niewidoczną, na której leży, i widoczną, którą można od razu przeczytać bez rozkładania całości. Ta część znajduje się powyżej zagięcia. Above the fold.

więcej

Ile bodźców rozróşniamy?


Ile bodźców rozróżniamy?

Ile powinno być punktów w ofercie? Ile bodźców rozróżniamy? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć George Miller. Przeprowadził badania psychologiczne nad zapamiętywaniem informacji i odkrył, że rejestrujemy 7 (±2) bodźców. Tą wartość stosuje się tam, gdzie prezentuje się informacje. Liczba zwana jest Magic Seven.

więcej

Key Visual. Czy juĹź czas?

Key Visual. Czy już czas?

Kiedy logo nie wystarcza, firma szuka innych sposobów identyfikacji. W przestrzeni rynku istnieje wiele znaków firmowych, wiele nazw, wiele marek. Nowych przybywa i są one do siebie podobne. Niektóre są wręcz stylizowane tak, żeby wyglądały jak logo znanej konkurencji. Nawet jeśli nazwa firmy, nazwa marki czy logo wyodrębnia się z otoczenia, może nie przenosić wystarczająco jasnego przekazu do grupy docelowej.

więcej

Optymalizacja stron, o co w tym chodzi?


Optymalizacja stron, o co w tym chodzi?

W tym artykule chcemy omówić najistotniejsze elementy optymalizacji stron www. Optymalizacja jest jednym z filarów pozycjonowania i ma duży wpływa na pozycje Twojej strony w Google.

więcej

Landing Page co to jest?

Landing Page co to jest?

Najistotniejsza w Landing Pagu jest jego skuteczność. Osiąga się ją dzięki skracaniu drogi zakupowej i dobremu UX. Gdy firma przygotowuje akcję promocyjną jednego towaru, chce, żeby proces ewentualnego zakupu przebiegał szybko i sprawnie. Jeśli link na stronie z reklamą przenosiłby zainteresowaną osobę na stronę działu z wieloma produktami lub co gorsza na stronę główną, klient mógłby nie znaleźć produktu, po który tu przyszedł.

więcej

Kiedy CMS Wordress, kiedy inne rozwiązanie?


Kiedy CMS Wordress, kiedy inne rozwiązanie?

Content Management System - w skrócie CMS - to system zarządzania treścią strony internetowej. Użytkownik wpisuje login oraz hasło i dostaje się do panelu administracyjnego, dzięki któremu może umieszczać i modyfikować treści strony internetowej, widoczne później dla odwiedzających.

więcej

Historia internetowych sklepĂłw spoĹźywczych

Historia internetowych sklepów spożywczych

Rynek spożywczy sklepów www wyłaniał się powoli, jego początki datuje się na koniec lat 80. Wtedy właśnie w USA, małe lokalne firmy zaczęły przyjmować zamówienia na artykuły spożywcze telefonicznie i drogą faksową oraz zatrudniły „zawodowych kupujących", którzy nabywali zamówione artykuły w rzeczywistych sklepach. Wkrótce biznes przybrał postać typowego sklepu internetowego.

więcej

Strona typu One Page


Strona typu One Page

Strony internetowe typu One Page powstały po to, aby usprawnić przeglądanie treści na ekranach smartfonów. Na małym ekranie trudno jest klikać w małe pola zakładek, służących do nawigacji. Łatwo jest jednak przewijać zawartość, przesuwając ją z góry na dół. Strony One Page'owe zwykle mają jednak standardowe pola linków kolejnych podstron, ale ten sposób nawigacji kierowany jest raczej do użytkowników komputerów stacjonarnych i nie musi być wykorzystywany do przeglądania treści.

więcej



ARTSO.pl Poznań - Zapraszamy do współpracy

ARTSO.pl
ul. Głogowska 132/140
60-243 Poznań