#projektowanie #logo
Trzy cele nowego projektu, które warto przemyśleć
Każdy projekt musi mieć cel swojego istnienia - począwszy od ulotki, przez folder, opakowanie, stonę www, nowe logo... Projekt, przed którym nie postawiono żadnego celu, może w ogóle nie powinien być realizowany. Potrzebne zatem jest zwrócenie uwagi na zasady projektowania i istotę brandingu. więcej
#studio graficzne #projekty
Key Visual. Czu już czas na KV?
Kiedy logo nie wystarcza, firma szuka innych sposobów identyfikacji. W przestrzeni rynku istnieje wiele znaków firmowych, wiele nazw, wiele marek. Niektóre są wręcz stylizowane przez studio graficzne tak, żeby wyglądały jak logo znanej konkurencji. Nawet jeśli nazwa firmy, nazwa marki czy logo wyodrębnia się z otoczenia, może nie przenosić wystarczająco jasnego przekazu do grupy docelowej. więcej
#studio graficzne #zasady
Ile bodźców rozróżniamy?
Ile powinno być punktów w tworzonej ofercie? Ile bodźców rozróżniamy? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć George Miller. Przeprowadził badania psychologiczne nad zapamiętywaniem informacji i odkrył, że rejestrujemy 7 (±2) bodźców. Tą wartość stosuje się tam, gdzie prezentuje się informacje. Liczba zwana jest Magic Seven.
więcej