#branding #projekty
Emocje podczas budowania marki
Przeglądając identyfikacje obcojęzycznych firm nie zawsze rozumiemy ich treści, ale prawie zawsze rozumiemy emocje, które przekazują. Kształt, kolor, font, przestrzeń, zdjęcia, gabaryty niosą ze sobą różne rodzaje emocji. Design może wykreować wizerunek firmy trendy i bliskiej konsumentowi. Może również wywołać wrażenie niemieckiego porządku czy brytyjskiego dystansu.
więcej#studio graficzne #projekty
Key Visual. Czu już czas na KV?
Kiedy logo nie wystarcza, firma szuka innych sposobów identyfikacji. W przestrzeni rynku istnieje wiele znaków firmowych, wiele nazw, wiele marek. Niektóre są wręcz stylizowane przez studio graficzne tak, żeby wyglądały jak logo znanej konkurencji. Nawet jeśli nazwa firmy, nazwa marki czy logo wyodrębnia się z otoczenia, może nie przenosić wystarczająco jasnego przekazu do grupy docelowej. więcej
#projektowanie graficzne
Above the Fold - zapomniana zasada projektowania?
Kiedyś ludzie czytali gazety :-). Trzeba je złożyć na pół, żeby dało się je sprawnie dostarczyć do kiosku. Złożona na pół gazeta ma dwie strony. Niewidoczną, na której leży, i widoczną, którą można od razu przeczytać bez rozkładania całości. Ta część znajduje się powyżej zagięcia to Above the fold. Zasadę warto wykorzystać w tworzeniu ulotek, folderów, opakowań i w innych pracach.
więcej