#projektowanie #logo
Trzy cele nowego projektu, które warto przemyśleć
Każdy projekt musi mieć cel swojego istnienia - począwszy od ulotki, przez folder, opakowanie, stonę www, nowe logo... Projekt, przed którym nie postawiono żadnego celu, może w ogóle nie powinien być realizowany. Potrzebne zatem jest zwrócenie uwagi na zasady projektowania i istotę brandingu. więcej
#studio graficzne #projektowanie
Marketing w projektowaniu - AIDA
Jak zaprojektować reklamę, aby kupujący wybrał ten produkt a zrezygnował z innego? To pytanie zaczęto sobie zadawać, gdy na rynku pojawiło się więcej towarów niż wynikałoby to z potrzeb ludzi. Zaczęto obserwować zachowania ludzi w sytuacjach kontaktu z towarem i tak powstał opis reakcji potencjalnego klienta: Attention - Interest - Desire - Action. W skrócie AIDA.
więcej#projektowanie graficzne
Above the Fold - zapomniana zasada projektowania?
Kiedyś ludzie czytali gazety :-). Trzeba je złożyć na pół, żeby dało się je sprawnie dostarczyć do kiosku. Złożona na pół gazeta ma dwie strony. Niewidoczną, na której leży, i widoczną, którą można od razu przeczytać bez rozkładania całości. Ta część znajduje się powyżej zagięcia to Above the fold. Zasadę warto wykorzystać w tworzeniu ulotek, folderów, opakowań i w innych pracach.
więcej