Copywriting - tworzenie treści

Copywriting jest częścią Content Marketingu. Content Marketing czyli marketing za pomocą treści to sposób pozyskiwania klientów, polegający na przekazywaniu im najbardziej interesujących informacji o usłudze lub produkcie w formie pisanego przez eksperta artykułu, który można przeczytać.

Informacje o użytkowaniu produktu, porady i podpowiedzi dotyczące dodatkowych funkcji - czyli jak wiele korzyści odniesie klient, zamawiając usługę lub wybierając ten właśnie towar. Opisywanie cech i korzyści zawsze działa. Nawet informacje o sposobie wykonania towaru czy usługi, możliwe opcje, napotykane problemy mogą być interesujące. To buduje zaufanie. Buduje wizerunek firmy. Ktoś, kto prezentuje takie informacje na stronie, musi się znać - wie, co ma w ofercie, sprzedaje coś, co sam chciałby kupić.

Content Marketing to reklama bez reklamy.
Skuteczny sposób wypromowania produktu lub usługi.


Nasza specjalność - tworzenie treści dostępnych w internecie

Piszemy blogi, korygujemy teksty,
redagujemy nadesłane materiały.
Profesjonalny efekt końcowy.

Proszę o wycenę

Interesuje mnie:
 stworzenie opisów na stronę www
 opisy produktów do sklepu internetowego
 naming - tworzenie haseł i nazw
 pisanie tekstów na blog

Kontrola Antyspamowa (2 + 1 = ?)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARTSO.pl ul. Głogowska 132/140, 60-243 Poznań umieszczonych w tym formularzu w celu otrzymania oferty i informacji związanych z realizacją usług. Podaję swoje dane dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. Wiem, że zgodę tą mogę wycofać wysyłając wiadomość na e-mail biuo@artso.pl używając adresu, którego zgoda dotyczy.

Treść na podstrony www

Dobre zdjęcie nie wystarczy. Strona internetowa musi zawierać teksty. To właśnie teksty sprawiają, że odwiedzający stronę zostaje na dłużej. Zainteresuje się przekazem firmy. Zrozumie rzeczy, o których nie wiedział.

Opisy produktów

Opisujemy najważniejsze cechy oferowanych produktów i usług. Zwięzły opis zawiera cechy, które definiują oferowaną wartość. Dzięki dobremu opisowi klient będzie pewny, że kupuje to, czego szukał. Zwięzłe opisy odróżniają podobne produkty i pomagają wybrać.

Naming - tworzenie nazw i haseł

Dobra nazwa to połowa sukcesu. Nazwa firmy, nazwa kampanii, hasło firmowe. Nazywanie rzeczy określa ich charakter, jest nośnikiem emocji, w kilku słowach przenosi ideę. Nazwa dobrej firmy czy jej kampanii musi wpisywać się w profesjonalny stan rynku. To zadania dla Copywritera.

Pisanie tekstów na blog

Blogi to strony tematyczne. Każdy blog to zestaw krótkich opisów, pokazujących część zagadnienia. Dodawane systematycznie, przywiązują klienta do miejsca, w którym może się dowiedzieć czegoś wartościowego.