Prowadzenie bloga firmowego, tworzenie bloga Poznań

Prowadzenie bloga firmowego

Blog firmowy to narzędzie Content Marketingu, które działa za pomocą treści dostarczanych odwiedzającym stronę. Blog pokazuje Twoim potencjalnym klientom, że firma jest mocna w swojej branży. Odpowiednie treści budują zaufanie i poprawiają widoczność strony w wyszukiwarce Google'a. Czytając kolejne wpisy na blogu odwiedzający widzi, że firma działa od lat i dobrze orientuje się w swojej dziedzinie. Jest kompetentna w różnych aspektach swojej oferty. Informuje o różnych cechach produktu czy usług.

Zalety prowadzenia bloga

Systematyczna budowa i umacnianie wizerunku firmy

Pokazywanie siebie jako doświadczonego specjalisty w swojej dziedzinie

Duża ilość tematów na stronie zwiększa ruch widziany przez wyszukiwarki

Większy ruch dający wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania

Lepsze traktowanie strony przez wyszukiwarki ze względu na bieżące aktualizacje

Odpowiednia struktura wewnętrzna bloga, która dodatkowo ułatwia wyszukiwanie

Proszę o wycenę

Kontrola Antyspamowa (2 + 1 = ?)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARTSO.pl ul. Głogowska 132/140, 60-243 Poznań umieszczonych w tym formularzu w celu otrzymania oferty i informacji związanych z realizacją usług. Podaję swoje dane dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. Wiem, że zgodę tą mogę wycofać wysyłając wiadomość na e-mail biuo@artso.pl używając adresu, którego zgoda dotyczy.

Blogi - Twoje ważne narzędzie

Na prowadzenie bloga konieczny jest plan, by przyniósł wymierne efekty.

– Dla kogo piszemy blog - za pomocą specjalnych narzędzi wykonujemy analizę grupy docelowej pisanego blogu. Kim są odbiorcy, ludzie, którzy będą czytać zamieszczane treści? Czy wolą oglądać zdjęcia i filmy czy też przeczytać konkretne dane?

– O czym pisze konkurencja - wiedza na temat działań już obecnych w naszym obszarze oraz - co najważniejsze - skuteczności tych działań.

– O czym już pisałeś - analiza dotychczasowych działań firmy, mająca na celu sprawdzenie, czy poprzednie metody przyniosły oczekiwany skutek.

– O czym będziemy pisać - założenia i kluczowe elementy, które chcesz przekazać. Tematy kolejnych wpisów na blogu lub profilu społecznościowym odnoszą się do obecnych trendów rynku określonych za pomocą badań.

– Gdzie znajdują się klienci - grupy docelowe mają swoje preferencje zakupowe i miejsca, w których są ich znajomi. Każde takie miejsce ma swój język komunikacji i wciągającą tematykę.

– Narzędzia - proste kampanie AdWords, wpisy na profilu, blogi tematyczne na stronie, ciekawe podpowiedzi z punktu widzenia użytkownika. Powiązanie odpowiednich działań przynosi zwielokrotniony efekt.

Oferta

3 wpisy w miesiącu

  • określenie celu, strategii i targetu, analiza firmy, dobór skutecznych tematów, raport i statystyki, optymalizacja bloga pod SEO, monitoring komentarzy, instalacja Google Analitics oraz potrzebnych wtyczek
  • cena zależy od branży, tematyki, poziomu merytorycznego artykułów i ich długości

5 wpisów / miesiąc

  • określenie celu, strategii i targetu, analiza firmy, dobór skutecznych tematów, raport i statystyki, optymalizacja bloga pod SEO, monitoring komentarzy, instalacja Google Analitics oraz potrzebnych wtyczek
  • cena zależy od branży, tematyki, poziomu merytorycznego artykułów i ich długości

Indywidualne rozwiązanie

  • określenie celu, strategii i targetu, analiza firmy, dobór skutecznych tematów, raport i statystyki, optymalizacja bloga pod SEO, monitoring komentarzy, instalacja Google Analitics oraz potrzebnych wtyczek
  • cena zależy od branży, tematyki, poziomu merytorycznego artykułów i ich długości