Prowadzenie bloga firmowego

Blog firmowy to narzędzie Content Marketingu, które działa za pomocą treści dostarczanych odwiedzającym stronę. Blog pokazuje Twoim potencjalnym klientom, że firma jest mocna w swojej branży. Odpowiednie treści budują zaufanie i poprawiają widoczność strony w wyszukiwarce Google'a. Czytając kolejne wpisy na blogu odwiedzający widzi, że firma działa od lat i dobrze orientuje się w swojej dziedzinie. Jest kompetentna w różnych aspektach swojej oferty. Informuje o różnych cechach produktu czy usług.

Zalety prowadzenia bloga

Systematyczna budowa i umacnianie wizerunku firmy

Pokazywanie siebie jako doświadczonego specjalisty w swojej dziedzinie

Duża ilość tematów na stronie zwiększa ruch widziany przez wyszukiwarki

Większy ruch dający wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania

Lepsze traktowanie strony przez wyszukiwarki ze względu na bieżące aktualizacje

Odpowiednia struktura wewnętrzna bloga, która dodatkowo ułatwia wyszukiwanie

Proszę o wycenę

Kontrola Antyspamowa (2 + 1 = ?)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ARTSO.pl ul. Głogowska 132/140, 60-243 Poznań umieszczonych w tym formularzu w celu otrzymania oferty i informacji związanych z realizacją usług. Podaję swoje dane dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. Wiem, że zgodę tą mogę wycofać wysyłając wiadomość na e-mail biuo@artso.pl używając adresu, którego zgoda dotyczy.

Blogi - Twoje ważne narzędzie

Na prowadzenie bloga konieczny jest plan, by przyniósł wymierne efekty.

– Dla kogo piszemy blog - za pomocą specjalnych narzędzi wykonujemy analizę grupy docelowej pisanego blogu. Kim są odbiorcy, ludzie, którzy będą czytać zamieszczane treści? Czy wolą oglądać zdjęcia i filmy czy też przeczytać konkretne dane?

– O czym pisze konkurencja - wiedza na temat działań już obecnych w naszym obszarze oraz - co najważniejsze - skuteczności tych działań.

– O czym już pisałeś - analiza dotychczasowych działań firmy, mająca na celu sprawdzenie, czy poprzednie metody przyniosły oczekiwany skutek.

– O czym będziemy pisać - założenia i kluczowe elementy, które chcesz przekazać. Tematy kolejnych wpisów na blogu lub profilu społecznościowym odnoszą się do obecnych trendów rynku określonych za pomocą badań.

– Gdzie znajdują się klienci - grupy docelowe mają swoje preferencje zakupowe i miejsca, w których są ich znajomi. Każde takie miejsce ma swój język komunikacji i wciągającą tematykę.

– Narzędzia - proste kampanie AdWords, wpisy na profilu, blogi tematyczne na stronie, ciekawe podpowiedzi z punktu widzenia użytkownika. Powiązanie odpowiednich działań przynosi zwielokrotniony efekt.

Oferta

3 wpisy w miesiącu

  • określenie celu, strategii i targetu, analiza firmy, dobór skutecznych tematów, raport i statystyki, optymalizacja bloga pod SEO, monitoring komentarzy, instalacja Google Analitics oraz potrzebnych wtyczek
  • cena zależy od branży, tematyki, poziomu merytorycznego artykułów i ich długości

5 wpisów / miesiąc

  • określenie celu, strategii i targetu, analiza firmy, dobór skutecznych tematów, raport i statystyki, optymalizacja bloga pod SEO, monitoring komentarzy, instalacja Google Analitics oraz potrzebnych wtyczek
  • cena zależy od branży, tematyki, poziomu merytorycznego artykułów i ich długości

Indywidualne rozwiązanie

  • określenie celu, strategii i targetu, analiza firmy, dobór skutecznych tematów, raport i statystyki, optymalizacja bloga pod SEO, monitoring komentarzy, instalacja Google Analitics oraz potrzebnych wtyczek
  • cena zależy od branży, tematyki, poziomu merytorycznego artykułów i ich długości